سوتی های وبلاگهای رویدر

این وبلاگ جهت گرفتن سوتی دوستان و همچنین برای درج نظراتی که بعضی از عزیزان درج نمیکنن راه اندازی شده(البته نظراتی که واقعا منتقدانه باشه وگرنه ما هم با ناسزا مخالفیم)در اخر به قول یکی از عزیزان گرانقدر : "زنده باد مخالف من"

سوتی های وبلاگهای رویدر

این وبلاگ جهت گرفتن سوتی دوستان و همچنین برای درج نظراتی که بعضی از عزیزان درج نمیکنن راه اندازی شده(البته نظراتی که واقعا منتقدانه باشه وگرنه ما هم با ناسزا مخالفیم)در اخر به قول یکی از عزیزان گرانقدر : "زنده باد مخالف من"

سوتی شماره 2

تو وبلاگ نخل رویدر مطلبی راجع به وفات یکی از همشهریان کار شده بود که به جای دار فانی را وداع گفت نوشتن داد فانی رو به جا آورد.

ممنون از مادر زن رویدر

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 12:34

سلام اسم اون مرحوم علی فروتن هستش اسم اصلیشه ولی اینجوری بهش میگن میر

رویدری دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 23:27

اوه اومدم سوتی بگیرم خودم سوتی شدم حواسم نبود

دقیقا

رویدری یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 12:25

به منظورم اسم مرحوم بود

ممنون(منظور از به همان بله است.اینم یه سوتی کوچولو از رویدری)

رویدری جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 12:18

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت برادرعزیزمان علی فروتن رابه خانواده محترم ایشان تسلیت میگویم
وبرای خانواده وبستگان ایشان آرزوی صبرمیکنیم

[ سه شنبه بیست و دوم مرداد 1392 ] [ 17:46 ] [ لیلا ] [ نظر بدهید ]وبلاگ رویدربرتر

ممنون.(میشه بگین کدوم قسمتش اشتباه بود؟)
فکر کنم منظور اسم اون مرحوم بوده که اسمشون عزیز بود.
خدا رحمتشون کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد